Senior Graphic Designer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

💛 Despre noi

Suntem o echipă în creștere de indivizi pasionați cu misiunea de a ajuta oamenii să înceapă și să păstreze obiceiuri sănătoase. Știm cât de dificil este să ne respectăm promisiunile pe care ni le facem pentru a trăi o viață mai bună și mai sănătoasă.

În ultimii 6 ani, am adunat o comunitate puternică de peste 800.000 de oameni la nivel global, unde oricine din oriunde din lume poate practica obiceiuri sănătoase în orice moment. Produsele noastre digitale și fizice, aplicația și medaliile super cool, permit oamenilor să se deplaseze de-a lungul echivalentelor virtuale ale traseelor ​​emblematice prin mers pe jos, alergare, ciclism, înot și multe altele prin cele peste 45 de provocări virtuale.

Suntem o echipă globală și diversă (care lucrează din Noua Zeelandă, România, Nicaragua și alte părți ale lumii) cu un record de creștere impresionant în ultimii 3 ani, de la 150.000 la 800.000 de clienți.

Suntem încântați să îmbrățișăm provocările și ideile îndrăznețe, care ne-au determinat să colaborăm cu unele dintre cele mai mari companii de divertisment, lansând provocarea THE LORD OF THE RINGS în 2022 și multe altele care urmează. Așteptăm cu nerăbdare să creștem și mai mult în următorii 2-3 ani, străduindu-ne să fim întotdeauna remarcabili în tot ceea ce facem și să oferim mai multă valoare oamenilor din întreaga lume.

🔎Ce căutăm?

Ne propunem să creștem producția noastră de artă atât în ​​ceea ce privește calitatea, cât și volumul, pentru lansările noastre standard și licențiate, pentru a spune povești mai captivante și mai convingătoare prin design-urile noastre. De aceea, căutăm un nou Graphic Designer, cu experiență în publicitatea digitală și pasionat de design, care să creeze împreună cu echipa noastră de creație design-uri atractive și eficiente pentru publicul nostru țintă.

🏆 Din perspectiva abilităților soft, sunteți:

  • Un gânditor creativ: sunteți capabil să gândiți creativ și să veniți cu soluții unice și eficiente pentru problemele de proiectare, precum și să spuneți vizual povești captivante și convingătoare în contextul IP-ului licențiat;
  • Un solutor de probleme: puteți depana și rezolva cu ușurință problemele care pot apărea în timpul procesului de producție a imaginii;
  • Un comunicator puternic: ești capabil să-ți comunici ideile clar și eficient, atât cu departamentele, cât și cu alți membri ai echipei de creație;
  • Orientat către detalii: acordați o atenție deosebită detaliilor pentru că știți cum afectează acestea arta finală și care este impactul celor mai mici erori asupra calității rezultatelor;
  • Cu experiență în lucrul sub presiune: Lansările de provocări au adesea termene limită strânse, așa că ar trebui să puteți lucra eficient și eficient sub presiune;
  • Adaptabil și învață rapid: puteți lucra în limitele unei IP licențiate, creând în același timp conținut unic și captivant și să vă adaptați cu ușurință la nevoile în schimbare ale departamentului și tendințele din industrie;
  • Un colaborator excelent: îți place să lucrezi ca parte a unei echipe, știi cum să lucrezi eficient cu ceilalți, cum să construiești pe baza muncii altora și care este impactul pe care îl ai asupra rezultatelor celorlalți;
  • Un manager de timp eficient: știi să-ți organizezi munca și timpul pentru a respecta termenele limită, producând în același timp artă de înaltă calitate.

📷 Din perspectiva aptitudinilor dure, sunteți:

  • Proprietarul unui portofoliu online care prezintă exemple de lucrări actuale actualizate.
  • Cunoștințe în software de design precum Figma și Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign etc.);
  • Cunoștințe despre principiile de design: aveți o înțelegere puternică a principiilor de design, cum ar fi tipografia, teoria culorilor, compoziția și ierarhia vizuală;
  • Experienta in design grafic de cel putin 3 ani si experienta anterioara in lucrul cu publicitate digitala.

🚀 Vei:

Pentru provocări standard:

  • Conceptualizează și execută soluții de proiectare care îndeplinesc scopurile și obiectivele provocării.
  • Creați modele atrăgătoare și eficiente din punct de vedere vizual, care transmit un mesaj clar publicului țintă.
  • Comunicați cu membrii echipei pentru a înțelege cerințele proiectului și pentru a oferi actualizări cu privire la progresul de proiectare.
  • Respectați bugetele și termenele proiectului și asigurați-vă că toate proiectele sunt finalizate în termen.
  • Asigurați-vă că design-urile sunt în concordanță cu obiectivele de marketing.
  • Colaborați cu copywriteri, fotografi și alți membri ai echipei de creație pentru a vă asigura că toate elementele proiectului sunt coezive și eficiente.
  • Rămâneți la curent cu tendințele din industrie și cu progresele în software și tehnologie de proiectare.
  • Lucrați cu echipele creative și de marketing pentru a conceptualiza și a produce materiale promoționale, cum ar fi grafică pentru rețelele sociale, fluturași și conținut web.

Pentru provocări licențiate:

  • Proiectați și creați elemente vizuale, cum ar fi logo-uri, pictograme și elemente grafice care se aliniază cu aspectul și senzația IP-ului licențiat.
  • Asigurați-vă că designurile sunt în concordanță cu identitatea mărcii și reflectă cu acuratețe stilul și tonul IP-ului.
  • Cercetați și adunați materiale de referință legate de IP-ul licențiat pentru a informa alegerile de proiectare.

Pentru activitățile de zi cu zi:

  • Examinați briefele proiectului și colaborați cu echipele creative și de marketing pentru a determina cerințele de proiectare.
  • Întâlnește-te cu membrii echipei de marketing și creație pentru a discuta cerințele proiectului și conceptele de design.
  • Cercetați și adunați informații legate de provocare, cum ar fi design-uri tematice specifice și demografia publicului țintă.
  • Găsiți idei și schițați idei pentru design.
  • Creați schițe și prototipuri de desene utilizând software precum Adobe Creative Suite și Figma.
  • Prezentați design-urile departamentelor de marketing, primiți feedback și faceți revizuiri după cum este necesar.
  • Rămâneți la curent cu tendințele din industrie și încorporați noi tehnici de design, după caz.
  • Pregătiți fișierele de proiectare finale pentru producția digitală.
  • Creați și organizați elementele de design într-un mod care să permită accesul și utilizarea ușor de către echipa de marketing și creație.
  • Arhivați proiectele finalizate și mențineți fișierele digitale organizate.

🔥De ce Cuceritorul:

Beneficiezi de toate beneficiile obișnuite (muncă hibridă/la distanță/de birou la tine, salariu brut 15.000 - 20.000 RON, asigurări private de sănătate, o locație centrală în București, cele mai bune echipamente, activități de echipă socială) și...

  • Lucrul cu o echipă de marketing netradițională de ultimă oră, concentrată pe găsirea mereu de modalități de creștere a performanței, testând diferite strategii de marketing;
  • Lucrăm la proiecte în colaborare cu unele dintre cele mai mari companii de divertisment din lume, cum ar fi Warner Bros pentru The Lord of The Rings și multe alte parteneriate interesante pe care le dezvoltăm în prezent;
  • Comercializarea unui produs grozav pentru SUA, Marea Britanie, CA și alte piețe mari;
  • Un mediu de lucru flexibil pentru a asigura o calitate superioară în tot ceea ce facem: ne place să facem iterații rapide pentru a face ceva mai bun, pentru a profita rapid de oportunități, suntem deschiși să încercăm noi procese pentru a asigura un rezultat mai bun;
  • Bugetul de dezvoltare personală pentru a vă îmbunătăți constant abilitățile.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la The Conqueror Challenges pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la The Conqueror Challenges pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are The Conqueror Challenges locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?